zondag 27 september 2009

Mijn vorderingen en de ATT

Vorige week zei ik al dat ik een druk weekje heb. Nou dat is wel gebleken ook. Ik heb niet zoveel kunnen doen. 
Gelukkig had ik Bee en omdat mijn adventskalender af moet heb ik een paar draadjes gequilt. Bij elkaar toch ongeveer een derde van wat ik nog moest doen. Ik heb het niet op de foto gezet omdat je dat niet zo goed terug ziet.

Verder heb ik als voorbereiding op de komende week, vast mijn Dear Jane ontwerp bijgewerkt. Dat doe ik Met de Dear Jane CD. Ik Kan nu de rest van dit jaar vooruit. Dan weet ik zo welke stofjes ik moet pakken en voor deze keer heb ik ook de patroontjes al uitgeprint.
Hieronder een overzicht van mijn ontwerp met de ingescande stofjes.



Tussendoor heb ik ook nog de handvatten van mijn tas vastgemaakt.
Als ik het zo op een rijtje zet heb ik eigenlijk best nog wel veel gedaan.

En vandaag ben ik heerlijk naar Alkmaar geweest naar de ATT. Heel veel moois gezien, meer of minder mijn smaak maar dat doet er niet toe. Alles is met liefde gemaakt en overal is iets moois in te vinden.
De jas van Jozef vond ik ook erg leuk om te zien.
Voor mij sprongen er twee quilts uit. Eén beschreef het leven van een dierenartsechtpaar. Met allemaal kleine schilderijtjes van stof, geappliceerd en geborduurd. heel mooi. De andere was een quilt met veel Kaffe Fasset stoffwen maar dan op een andere manier toegepast. Iedere keer waren er stukjes van de stof verwerkt en vervolgens op zo een mooie manier gequilt. Ik vond hem prachtig.
Ik zal voldoen aan het verzoek van de organisatie en geen foto's op internet plaatsen, maar natuurlijk wel eentje van mijn aankopen.




Na afloop nog even naar 'Uit de naad" geweest. Een kleine tentoonstelling op misschien 500 meter afstand van de ATT. Ik vond de tentoonstelling daar ook al fantastisch. Ik heb er veel inspiratie opgedaan en wilde dat ik een zakje met vrije dagen ergens in een hoekje vond.....  Hier mochten we geen foto's maken, dus die kan ik ook niet laten zien.

Geen opmerkingen:

 
Free Hit Counter