woensdag 11 november 2009

Nog een resultaat van de herfstvakantie (en daarna)

Een ander project waar ik aan heb gewerkt in de herfstvakantie is mijn scherpe puntjes quilt van de workshop van Jaqueline de Jonge. Ik moest nog het buitenste randje er aanzetten en dan doorquilten. Eigenlijk ook niet zoveel werk, maar je moet het wel even doen!!!  Ik schiet inmiddels aardig op met het quilten. In de ditch heb ik met de machine gequilt en nu doe ik de vier hoeken een zelfgemaakt patroon met de hand. Ik heb gemerkt dat ik handquilten erg leuk vind, dus waarom niet (Alleen kost het zoveel tijd en vandaar dit compromis.)  Ik heb 2 hoeken al af en de derde ligt klaar om te doen. Maar eerst moet ik mijn andere opdrachten van de maand november af hebben. Ik ben nog met mijn 5 DearJane blokjes bezig en met mijn huiswerk voor de cursus Japans Applique. Maar dat zien jullie weer een volgende keer. (Ik heb het wel vast op de foto gezet, ik merk namelijk dat dat mijn bottleneck is bij het plaatsen van een blogje. de volgende blogjes zullen dus veel eerder komen.)

Hieronder de foto's van mij scherpe puntje. Helaas zit hij wel in de ring en dat vind ik lastig om goed te doen dus ik heb de ring er niet afgehaald voor de foto.





1 opmerking:

susan zei

hij word prachtig Irene!!!

groeten susan

 
Free Hit Counter