vrijdag 4 februari 2011

Cleopatra's blokken eindelijk klaar

Vorige week vrijdag ben ik naar mijn bee geweest en heb ik eindelijk het laatste steekje aan het laatste blokje gezet. Taadaa, nu moet natuurlijk nog alles aan elkaar worden gezet en dat wil ik ook met de hand gaan doen. (Volgens mij is er geen beginnen aan met de machine, daarvoor zitten er te veel beginnersfouten in het aftekenen en knippen van de blokken). Maar zondag tijdens BZV ben ik daar vast aan begonnen en de eerste blokken zitten al aan elkaar. Het lijkt wel alsof dat veel sneller gaat dan het patchen van de blokken. En nu moet ik ook maar vast gaan nadenken over wat ik met de rand wil doen.

Overigens vond ik het wel heel grappig om te zien dat ik gisteren op het prikbord werd gezocht vanwege Cleopatra, net nu ik dit blogje wilde maken want de foto had ik al gemaakt ;-)

9 opmerkingen:

Jane in Cumbria zei

Prachtig!! De kleuren zijn erg mooi. Ik ben erg benieuwd naar de rand.
groetjes
Jane

Annelies zei

Wat geeft dit blok een schitterend effect. Prachtig !!

Heleen zei

Prachtig, Irene!Mooie kleuren ook.

Tineke Machiela zei

echt PRACHTIG!!!! wat een mooie kleur geheel

Guusje, zei

Wouw wat wordt nee is dit ontzettend mooi. Prachtige kleuren.

Mascha zei

Prachtig!!!!!!!!
Groetjes Mascha

christina zei

Wat een mooie kleuren heb je gebruikt. Gelukkig voor ons komt BZV er morgenavond weer voor.

Dea zei

Ik dacht: BZV?? Maar later viel het muntje. Het is wel duidelijk dat ik het nooit kijk. Maar Cleopatra is erg mooi!

Marie-José H zei

Wat een prachtige quilt wordt dit. En schitterende kleuren.

 
Free Hit Counter