zondag 31 januari 2010

Vuurwerk voor Cas

Hier ben ik deze maand mee bezig geweest. Omdat ik erover denk om hem in 2011 of zo naar de ATT te sturen laat ik geen overzichtplaatjes zien maar alleen sneak previews.
Deze quilt heet Vuurwerk voor Cas (of sterren voor Cas, Cas wisselt nog wel eens van mening). Hij krijgt hem als hij in 2012 8 jaar wordt voor zijn verjaardag. Dan heb ik rustig de tijd om hem te maken. De quilt is gebaseerd op het patroon "The Colorful Quilt" van Jacqueline de Jonge. Die is alleen 130 bij 130 en deze moest voor zijn bed worden. Ik heb het patroon dus iets groter gemaakt. Kijk maar hier.


Dit zijn de eerste resultaten.





6 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een mooie quilt zal dit worden. Je gebruikt er prachtige kleuren voor.

yvon zei

Wat een schitterende quilt is het... En de kleuren zijn zooo mooi!

Annelies zei

Een hele mooie quilt. Leuk om wat kleine stukjes te zien.

Hennie zei

Het begin ziet geweldig uit de kleuren zijn erg mooi.
Groetjes Hennie.

Marielle zei

Wat word dit een mooie quilt

Margeeth zei

Dat ziet er al spannend uit, ik zou hem zeker aan melden.

 
Free Hit Counter