dinsdag 26 januari 2010

Quilten in de ring

In de kerstvakantie heb ik een cursus quilten in de ring gevolgd. Dat deed ik bij Heleen Pinkster in de winkel van Wilma Karels. Ik had het quilten mijzelf aangeleerd en vroeg mij af of ik het wel goed deed. Dan is het toh handig om een keer op cursus te gaan. Gelukkig bleek ik het wel goed te doen, dat is fijn om te weten. Daarnaast heb ik veel handige tips geleerd van Heleen. Een aanrader dus deze cursus.
Ik heb voor een wholecloth gekozen. Dit is hoever ik nu ben. Het gaat niet hard want ik ben met allemaal spannende dingen bezig. Maar dat is nog even een verrassing!!!!!!




3 opmerkingen:

Nelleke zei

hallo Irene nou jou steekjes mogen er zijn en zoals ik bij je lees heb je er toch baat bij gehad met de tips van Heleen en als ik de kans krijg zal ik ook zo'n cursus gaan volgen je ziet dat je er toch wijzer van word.groetjes Nelleke

Guusje, zei

Leuk dat je erachter komt dat je het goed doet. En wat een mooie wholecloth ben je aan het maken, je steekjes zijn prachtig klein.

yvon zei

Wat netjes!!!!!! en zo mooi regelmatig gequilt. Vind het altijd wel het mooist als een quilt ook met de hand is gequilt dan is hij echt helemaal af.....

 
Free Hit Counter