dinsdag 22 juni 2010

niets

Dat is wat er uit mijn handen komt op quiltgebied. Ik ben er veel te leeg voor op dit moment. Alleen afgelopen zaterdag, toen heb ik tijdens Nederland-Japan even een speldenkussen gefabriceerd voor mijn neefje en zijn vriendin die pas zijn gaan samenwonen. En zonder concentratie als ik ben tegenwoordig heb ik hem niet meer op de  foto gezet voordat ik hem weggaf......

Het idee voor het speldenkussen had ik hier gevonden, het is de laatste...

Bij gebrek aan quiltfoto dan maar een foto die mij nu zo dierbaar is........


2 opmerkingen:

Annelies zei

Irene ik kan me voorstellen dat deze foto je dierbaar is, want hij is prachtig.
Veel sterkte !

Guusje, zei

Het is heel normaal dat er niets uit je handen komt, het lijkt net of ze vastgebonden zijn.(Tenminste dat is mijn ervaring) Ik heb dat vorig jaar ervaren, al deed ik wel klosjes maken en storte me in van alles ik maakte helemaal niets af. Het komt vanzelf wel weer een keer. Ik begin nu weer een beetje mezelf te worden en dat na ongeveer 1 jaar na de overlijdens van mijn mams en broertje. Laat het maar gewoon komen zoals het komt. Ik wil je heel veel sterkte wensen en ooit komt er een dag dat je wel iets kunt doen en dan gaat het vanzelf. Ik kan me voorstellen dat het een erg dierbare foto is, hij is prachtig.

 
Free Hit Counter