maandag 4 januari 2010

Snelle Irene

Tja als je aan iets nieuws wilt beginnen, maar het mag nog niet voordat je maandopdracht klaar is. Dan kan een maandopdracht ineens heeeeeel snel klaar zijn. Mijn 5 blokjes van de Dear Jane voor januari heb ik zaterdagavond al afgemaakt (2 januari dus). Het waren gelukkig ook niet de moeilijkste dus het kon ook redelijk snel, maar ik ben er wel blij mee. Het hele resultaat kun je vinden op mijn DearJanesite. Zie de linkjes aan de linkerkant

Mijn stand is 106,18,4,3112

  


    

4 opmerkingen:

Nelleke zei

hallo Irene heb je de turbo aan?Heb net je blokjes zitten bekijken in het overzicht en de quilt word wel heel mooi en ik denk dat er geen tweede van is in deze kleuren,daar heb je wel over nagedacht.groetjes en veel succes met het nieuwe projekt?Ben benieuwd.Nelleke

Jossie zei

Ik vind het zo dapper van je dat je volhoudt met de Dear Jane. En hij wordt ook heel mooi. Ik ben gestopt met de SBS. Teveel problemen gehad met de blokken. Het is uiteindelijk geen SBS geworden maar ben er toch tevreden over.

christine zei

hoi Irene
ik ben weg van je dear jean blokken van deze maand geef jij ook elke 5e een update?

ik ben er deze maand ook aan begonnen de eerste 2 zijn klaar

Annelies zei

Wat ben je snel zeg ! Prachtige blokjes.

 
Free Hit Counter